Het Brickler Voorspelmodel
In tegenstelling tot traditionele huizenplatforms waar kopers hun eigen zoekfilters bepalen, draaien wij het om: bij Brickler brengen we jouw woning in beeld bij potentiële kopers, nog vóórdat ze zelf op zoek zijn gegaan.
Met Bricklers voorspelmodel zorgen wij ervoor dat op sociale media actief advertenties worden vertoond aan personen die een match voor jouw woning kunnen zijn. Zo gaan we heel gericht op zoek naar jouw koper.
Bekijk in 1 minuut hoe Brickler werkt
Maar hoe dan!?
De unieke eigenschappen van jouw huis, zoals de locatie, het aantal kamers, de grootte en de vraagprijs bepalen voor welk type kopers jouw woning interessant is.
Op Facebook & Instagram adverteren wij heel gericht op potentiële kopers die passen bij dit profiel. Hierbij combineren we onze woningkennis met de kracht en de enorme hoeveelheid data van Facebook & Instagram.
Door te kijken wie er reageert op jouw advertentie, ‘leren’ de algoritmen van Facebook nog beter welke potentiële kopers passen bij de unieke eigenschappen van jouw huis. Het profiel wordt hiermee verrijkt door Facebook & Instagram.
Het voorspelmodel in cijfers
10 mln
Een vijver van 10 miljoen
7 à 10 miljoen actieve gebruikers op onze advertentiekanalen Facebook & Instagram.
10.000
Bereik tot 10.000 kopers
Na het bepalen van het profiel van de koper blijven er tot wel 10.000 potentiële kopers over.
1
1 perfecte koper
En uiteindelijk die éne perfecte koper die jouw huis koopt voor de juiste prijs.